::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110719

doplohtiga! doplohpat!



erghhh! mnda plak aku nk mrepek kali ni.. 
=.='


Day 23 – 15 facts about you.


satu: i'm onna! aka, pompuan.. 
dua: ber'hijab' ofkos..
tiga: otaku! love comics a lot!
mpat: lidle bit lack sifat 'keperempuanan'!
lima: dulu brmata sangaaatt sepet..
nam: talkative n suka buat bising!
tujuh: love maths!! ^_^
lapan: once had a barbie doll house..
smbilan: love poems!! dlu slalu cipta sajak.. 
n join pertndingan deklamasi..
saploh: hate shopaholics!
seblas: love sky juice.. :P
doblas: love vegetables.. every sngle type..
tigablas: hve 2 'human-size' teddy bears at home..
patblas: never watch korean movie..
limablas: krazy! =.='

--------------------------------------------

move to d next task..

Day 24 – A photo of something that means a lot to you.


pelik?
agak arr..
meh nak cita..
aku 1st dpt sim kad msa form 1..
ada promotion xpax hapa tah..
xingat dh..
suma bdak fm1 kt skola asma tym 2, 
dpt sim kad free..
no aku dlu, 0135*9*946..
agak lawa bila tkan kt fon..
mula2, arwah papa cam ok la..
dh dpt, xkn xley guna kn..
so, guna la.. 
dlm sminggu dua pastu,
papa blikan sim kad celcom yg baru..
no yg guna smpai skrg ni lah..

ok..
tamat!

hehe.. x2..

sbb apa it means a lot to me?

sbb sim kad ni lah yg mghubungkan aku ngan kwn2
sma ada dri skola rndah, 
mnengah, plkn, universiti.. bla3~
errr...
sim ni gak la yg aku guna
1 malam tym fm3..
kol palie smpai 4 jam..
mmg gila la tym 2..
ada msalah negara sket..
skali cek bil, 
ha tuuuudiaaa~
mlambong nek smpai dkat bpa ratus.. =.='
sim kad no celcom ni gak la,
yg trus hbungkan aku ngan kwn2 kt plkn..
sbb mostly kelantanese guna celcom..
fon2 yg guna no ni,
bole dikatakan, WAJIB atleast skali, 
jtuh dlm ayaq..
aiyoh!
yg no maxis, xpnah pulak..
plek xplek.. haizzz...
=.='

sbb 2 la kot, aku syg gila no ni, 
n sim kad ni..
xley byg kalo kna curi ka hapa..

and aku lgsung xbole pkir
ada ka bnda lain yg lbey pnting tuk aku skang ni,
slain sim kad ni..

dats all..
jaa ne.. :)

-------------------------------------------

#2days ended#

No comments:

Post a Comment