::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110717

::doploh! doploh! doploh! ::


yeay! i like dis one.. 
dah lma aku xbcerita bceretet psal mnda ni!

Day 20 – The meaning behind yr blog name.

nma blog aku, 

NuFaA[nErD]iezZ

plek ka??

yap, maybe.. rmai gak tnya,
'kao nerd ka?'

ermm.. bukan psal nerd ka dak..

since kt sytra lg, 
aku suka tulis 

nufaayukito
nufaanerd

sebab? 
entahla..

tp, impact yg lg kuat,
bila kt plkn..

ngan genk aku..
suma ada nma msing2.. 

nufaa[nerd]
pae[pelik]
byah[buas]
nad[naive]
am[cacat]
ros[ronggeng]
ixxat[knowles]
faizran[looszen]
lemey[sumax]

lbey kurang gitu la kisah dya.. 

lekat smpai skrg..

kalo tnya bout link pulak..
y 'yukito-die-hard-fanz'
sbb i heart yukito!
smpai bila2!~

sanjyou yukito :)



ni la dya.. 
ngeh3~ :P

---------------------------------
#sudehh!siap task20!#

No comments:

Post a Comment