::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110729

after 10 days... =.='

homaigod!
aku ingtkan xsmpai sminggu xon9..
dh ckup2 saploh hari baq ang..
tahniah..
=.='
siyes ckap, agak bzy gak arr mggu lpas..
dh blek loqstaq, tenet lak wat hal..
mmg lgsung xley nk on9..
bukannya sja2 xmaw..
ni pon bole sbb ada kt slayng...
and KONONnya sok kna wat pre-reg..
choyy! 
wat penat ja tao dakkk! 
dh smpai sni, bru taw, 
rpanya xyah pon wat! 

boooddddddddddddoooooo~
(opps! TERmaki!)

-----------------------------------------------------

so, meh kita wat slow2 nahh...

-----------------------------------------------------

Day 25 – Who are you?

dulu waktu skola rendah ngan lower form, 
dak2 pompuan suka arr..

"wehh2.. tulis sat.. mpa pnya biology.. eh.. biodata.. 
nnt kami p buad kt bku mpa pulak.. "

pfffftttt!

lawak lak bla ingt2 blek..
aku sng.. 
pas kad comey2...
kt situ ada 3 bnd ja kna isi..
nama, alamat, fon.. 
settle..
tersimpan smpai la ni.. :)

dh mrapu la pulak.. 

aha!

haluuuu! 
Assalamualaikum..

who am i?

nama dberi Nur Farhana binti Nordin...
ic, 920127-14-****..
lahir kt Pusrawi, KL..
umah kt Kedah..
skola dulu kt Perlis..
kampung kt Kelantan..
skang ni stadi kt KL blek..
best kn raun2 m'sia..?
=.='
org pggil gna mcam2 nma..

f'hana..
nufaa..
faa..
nupa..
nufak..
nuf2..
yukito..
nufa'a..
achik..
mek na..
nerd..
abg bear..
noopa..
puteri g.ledang..
bhai.. 

err.. bhai 2 xla.. standet zaman skola dlu..
malas nk ingt nma org..
main pggey ja..
'hoi'.. 'bhai'..'macik'..
err...

currently stadi kt Uniten, kmpus Putrajaya..
bru abes foundation..
tgah tggu nk msuk dgree bulan dpan..
insyaAllah, in Electrics&Electronics Engineering..
skang tgah lepak2..
cuti 3 bulan woooo~
whooott2!!

erk.. again..

urmmm..
dengan bangganya, saya,
wirawati bersara,
PLKN Kump1 Siri7 2010
Kem Damai Park Resort, Merbok..
pernah menjawat jawatan......
aduhhh! buat lg!!

ahah! family..
PAPA, dh mninggal thun 2006,
sakit jntung due 2 smoking n lack of platelets..
MAMA, ada kt kdh nuuu.. 
tgh btungkus lumus carik rezeki tuk kami adk bradik..
ALONG, dh kawen.. ada 2 org anak pmpuan yg tomey3..
merangkap, mangsa buli aku..
ABE, field engineer.. keja under baker hudges kt KL..
slalu ofshore.. jrg gak arr jmpak..
then, AKU..
pastu, AYISH.. skang fm5 kt mrsm pgkalan hulu..
n AAN, pneman setia mama..
bru drjh 3 thon ni..

hrmm.. apa lg?

attitude??
gila..
gilaaaa... 
gilaaaaaaa...
err..
tak2.. kurang tahap kewarasan..
xpnah siyes..
eh, penah la.. tp jrang la..
suka merapu.. (yes i am!)
talkative..
xreti dok diam2..
PEMARAH! yg ni pnting!! 
otaku...
eh, byk la kalo nk gtau suma.. 
smpai lusa xabes.. 
usya la entry sblom2 ni.. 
byk kali dh ckp psal bab ni..

so, 
who am i?
i'm spendaMAN!
err..

i'm NUFAA! 
n yes, 
i'm ME n MYownSELF... 
^_^


*peeps, LOVE yrself as u are.. xyah la nk ubah2 
ikot ckap balak ka sapa2 ka.. k.. :)
----------------------------------------------------



Day 26 – A photo of somewhere u want to go.

A photo??
tolong laaa...
sapa la yg reka bnda ni..
mana mgkin org akn boh SATU jaa..
musti lbeyh pnya la..
cntoh terdekat, 
aku.. 
hurmm..


 yay2!! nk p siniiiiiii!!!






mmg dri dlu, nk sgt2 p jepun..
xkira la stadi ka, keja ka..
aku suka bhasa dya..
slow2 blajaq sniri..
nk p klas bhasa, xpnah2 mnyempat..
so, aku byk blajaq from cd2 jpun yg berpuluh kt umah 2..
cuma skrg,
dh xdak kdai cd kt kdah yg still jual cd jpun..
korea byk ar..
duhhh! 
xminat bhai! maap leeerrr..
aku suka culture dya..
lagu2 dya...
suma lahhh!

cumaaa...
msa aku p hgkong aritu pon,
dh byk communication probs..
kalo p jepun, cena plak?


papapon, 
kalo ada rezeki..mmg aku nk p.. 
insyaAllah..
^_^


------------------------------------------

No comments:

Post a Comment