::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110717

10+8=18!


post aku smalam suma cam tahik kan?
erkhhh...
dulu mmg smngt nk tulis blog.. 
tp, 2,3 menjak ni..
incik smngt 2 g holiday jap..
nnti balek la 2..
lek luu~

so, shall we move to the next task?

Day 18 – 5 things that irritate ME about opposite/same sex

tajuk task ni dh buat aku terpaku jap 28mnit..
skarang, perception aku 
dh brubah TOTALLY 
about sme & opposite sex.. 


---------------------------------------------

ok.. 1stly, aku nk ckap bout same sex dlu..

kalao dulu aka sblom aku msuk sytra..
5things dat irritate me bout gals are,
(enuf wth top5.. kang nanges lak.. )

-Manja!
-Bising!
-Kuat sgt GOSSIP!
-Perasan!
-GEDIK! 

lepas aku dh bole pkir sket
gal irritates me d most
especially if they,

-Bajet Cun!
-Backstabber!
-Bawak mulut canang sana sini!
-Still Gedik!
-SHOPAHOLIC! =.='


-----------------------------------------
sory gals.. bukan xmgaku kaum.. 
mmg la, rmai ckap aku boyish bla3..
bukan sgaja,
skang dh jd pompuan what?
dh maen mekap2..
dh pkai bju girlish2.. 
lu hapa taw?
amma still LEARNING..
chnging a lidle bit, day by day.. heeee... :)
---------------------------------------------

Next! 5things dat irritate me bout opposite sex!

doolu2, zaman keganasan,
boyz irritate me when they,

-Bajet MACHO-la-konon!
-Smoking! (mostly)
-Menunjuk-nunjuk!
-Nak menang!
-Bising jugak!

tp, pkiaq2 blek, boyz ni byk yg baek.. 
cuma, payah nk knal hati budi depa..
siyesly..
besfren aku 2, walopon dh knal dkat 6thun,
 kdg2, 
still gak aku xpham prangai dya..

pastu, bila dh stat skola kt sytra,
n bkawan ngan dak2 laki with otak yg lebih mecet,
depa ni agak annoyin' bla mai bab,

-Hipokrit! 
-Janji Melayu!
-Duit!Duit!Duit!
-Pemalas yg amat!
-With fon 24/7!


--------------------------------------------

ok.. agak sarcastic kat situ..

suma ni, just from my own opinion..
n experience ofkos..
stiap org, mestila ada pndapat laen2 kn?
 :)

------------------------------------

#task18,accomplished!# 

No comments:

Post a Comment