::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110628

pergh! dh msuk 2digit! 10!!!


normal life as student.. 
hari2 buat rutin yg hampir sama.. 
percaya ataupon x..
mmg 2 la hakikat dy~

spnjang 3 sem lepas.. 
stiap hri klas aku start pkul8, 
isnin smpai khamis,
ada la jugak shari, 2, stat lmbt sket..
breakfast, mmg jrg laa..
lunch, mkn kt admin or coe fudkot..
ptg, abes klas.. rehat2, 
wat pa2 yg patot..
malam..
lepak n makan tym.. 
kat siniiiiii~


yeah! 
tmpat dlm gmbaq ni, 
nma dya 'lot8 foodcourt' ka hapa tah..
tp dak2 uniten pggey UPTEN 
kt sini la tmpat aku mula2 bkawan ngan
naz, aan, azraai, akmal, ayib..
aku, ndya, teha ngan tasya lak hausmet..
syasya, kwn ndya..
mlam 2, teha bwk kmi2 girls ni 
jmpak ngan genk boys..
mkan2.. sembang2..
depa xpa la.. mmg dh lma knal.. 
since orentasi..
aku ngan tasya ni ha..
tkontang kanting..
blurr ja..
tp, aku lak, mmg dh knal akmal,
since kt sytra lg..
xpnah btegoq..
tp mmg aku knal dya.. :)
so, mlam 2 la, stat knai2 suma..
n kat sini gak la,
we start our frenship..
start baek since malam besday syasya.. 
ngee~ rndu gla mlam 2.. hrmm..
tp nk wat cena..
ppl change kn..


eh2! enuf with d tacing-mnacingkan diri..

xingat la ayat dlm cita apa tah..
laila isabella kot..
"walao apa pon terjadi, hidup mesti diteruskan"

kata2 ni pulak, slalu TERsebut dlm apa2pon keadaan..
"biarkan luncai terjun dgn labu2nya"
awat?
ntah.. tabiat..

errr.. amenda aku mrepek dri td ni.. 
=.='
lupa lak..
tajuk task tuk harini,

Day 10 – A photo of yr favorite place to eat.

jeng3!
Upten? febret?
LOL!

mmg x laaaa~
lma2 cemuih gak mkan kt situ..
sabaq ja la..

dh 2, ktna febret place nya??

*wink2! 
(agkt kening!)
 

 err...
rsa lapaq 2, p ja la..
stakat ni xjmpak lg tmpat febret.. 
=.='

-----------------------------

siap #task10

No comments:

Post a Comment