::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110613

3MONTHS hols! ^_^

“Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia.
Nanti Allah kurangkan rasa cinta padany..
Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah.
Allah maha tahu siapa jodoh kita.”
~thanx Mr.K~

--------------------------------------------

tanggal lapan hari bulan
bulan jun, dua ribu sebelas
merdeka merdeka
asasi habis dah
 ia pasti, menjadi sejarah~

urghhh~
sukati aku ja nk tuka lirik lagu ni...
adeyy~


*wateva*


yeayyyy~
foundation dah abes! 

 
cuti 3bulan wooooo~
ohemgee~

FREEDOM!


so, apa plan cuti ni??
xkesa la apa korg nk ckap..
 coz this is me, myownself n i..
ikot ska aku la nk plan pa2pon kn?
nk baca, silakn..
kalo xmo, ada aku kesah?
 ngeee~ :)



1st! jumpak PALIE!~

*DONE*
 ^_^

2nd! result MUET!

dh dpt btw.. huh~ ok la.. alhamdulillah..
xleyh la nk lwan bdak2 yg terer skiping 2~
ceq ank jati mlayu.. skiping pon, ikot ska ati ja..
urghh~ essay bdak drjh 1..
*wateva!*

3rd! kuaq dating ngan kwn2 ASMA~

done! 2pon xsuma..
empat jmpa AnisZ, Susu n One-chan ja.. jnji jumpak kn? :)
 thanx guyzzz.. ^_^

4th! dating ngan geng2 SYTRA~

ieka ngan adush dh abeh cuti..
tggai aku, dyah, atie ngan ilya ja.. xpa2..
cuti lama lg kn.. lekluuu~

5th! dating ngan kwn2 PLKN~

jat kata, tggu la 2mggu lg ka.. tggu szen blek kdah..
dya dok syiok keja kt pavi! dem~
luku gak apek ni satg..
org pakat blek, dya lak dok mrempat kt sna.. haizzz~
ok2.. aku setia mnunggu.. :)

6th! LED shoelace!

nk kembangkan bisnes..
nk wat blog kami sniri..  tgh plan nama tuk blog..
n cari lg brg2 yg ada potensi tuk djual scra on9.. :)
insyaAllah..
bukannya nk harap bole KAYA ngan bisnes ni..
yg pnting, HALAL~ ^_^

7th! HERBALIFE! 



aku nk setia n get siyes ngan produk ni..
kalo x, rugi la kn duit2 yg aku taboq tuk bli produk ni..
kalo ada efek +ve, bole la aku capai impian aku yg len..
n, xmustahil tuk aku wat bisnes ngan produk ni gak.. :)
cuma, aku harap sgt2,
aku xkan riak mcam pgguna produk ni yg laen..
bukan nk mrungut, tapi,
aku pnya pendirian, xsama cam korg..
n yes, korg xkn faham..
tak kesa lah.. insyaAllah,
dpt efek, aku akn tarik kwn2 aku join sama..
bila aku nk bli, aku akn bli..
 just, jgn desak aku ok?



8th! MACAU!



abe ajk g Macau ngan dya awal julai..
tp, passport pon xp buat lg.. :P
sabaq naahh.. tgah curi2 masa la ni..
lek2.. :)
nnt, kalo jd p, aku post 1 entry psai trip aku p sana k..



9th! KERJA?~

tlg mama kt stesen ja kott~ :P

10th! LAPPY n CAR


lappy, kna tggu nk msuk dgree nnt kot..
kereta lak, skang, ada bisik2 nk blikan myvi.. heeee~
mama ckap, tggu btol2 ada dwet dulu..
xpa.. bkannya desperate nak 2 bnd ni..
nafsu semata2.. :)
kalo dpt, 'Alhamdulillah'~
kalo xdpt, 'sila cuba sebentar lagi'~

11th! GUITAR hero! 

heh.. dah lama aku nk blaja men gitar..
dri lpas pmr lg..
tp, payah nk jdkan impian ni, 1 knyataan..
sebab dan musabab?
entahlaa~

12th! result TRI3!


result ktanya kuaq either 24/28 jun..
aku mntak sgt2 bleyh dpt above 3.5..
aku dh usaha wehh spnjang 3rd sem tu..
byk yg aku dh ubah dlm diri aku..
quiz suma aku bg full mark..
cuma, final.. aku xpsti mna silap aku..
byak.. aku taw byk.
lg2 msa exam fzik 2..
cuma, aku xmmpu nk ubah blek masa..
just, doakan aku.. :)

13th! JAPAN cd's~


aku nk kumpul n tgok byk2 snjang cuti ni..
TAPI!
kt cp ngan star parade, dh xdak kdai yg jual cd2 ni..
xkn la aku nk p perlis dlu kot tuk cri cd2 ni..
err.. mybe, aku kna blajaq donlod tru tenet la..
ngeee~
^_^

14th! KELANTAN! 

ngeee~ kalo bule, nak posa n smbut raya kt sana..
bole jmpa lemey, ewe, da'a, mai.. ramai lg lahh! ^_^
walopon, rya thon ni, akn jd lain sgt2 wthout Tok Ayah tersyg,
tp, Allah lg sygkan arwah..
xpa, kita yg still hidup ni,
truskanlah pjuangan kt muka bumi Allah ni k.. :)

15th! DIA!
err.. no komen~


----------------------------------------------

cukup dulu kot 15.. heee.. kalo ada, simpan dlm otak dah la..
ngee!~ xsabaq nk tgok muvi2 baru!






argghhhh! nk tgok SEMUA~~

*macambole*
(-_-!)

--------------------------------------------

ntah psepa, bila aku sbot "freedom',
aku tringat lirik 2 lagu ni..


'Cause baby, you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go "oh, oh, oh!"
As you shoot across the sky-y-y

Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go "oh, oh, oh!",
You're gonna leave 'em falling down oh oh


When I get older, when I get older
I will be stronger, just like a Waving Flag
Just like a Waving Flag, just like a Waving flag
Flag, flag, Just like a Waving Flag.


  --------------------------- 

k dah bye!
~salam~



No comments:

Post a Comment