::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110608

DILEMA~!



dialog antara si polan 1 dan si polan 2 yang xmampu dilihat oleh pncaindera tp boleh ddengar dgn jelas, nyata lg terang benderang~ perbalahan yg xpnah2 reti nak stop selagi xdpt jawapan yg tepat.. so, jom la usya sat~


hati: cakap ja la...
mulut: nak ckap la ni.. sabaq2!..
hati: lembab la ang! 
mulut: aku takot la.. salah ni..
hati: asal salah plak? org lain boleh?
mulut: 2 laki ngok! lain!!
hati: eleh.. kao kn abg BEAR!
mulut: eleh.. kemaih..
hati: memang pon!~ ala.. cepat laa..
mulut: xbole arr.. ang brani ka?
hati: errr..
mulut: apa? apa?!
hati: tadak pa..
mulut: apakah?
hati: k fine!! aku xleyh nk gtau skrg! 
aku xbrani.! aku xkuat! puas ati?
mulut: haaa.. kalo ang xbrannn.. aku lg laaa x..
hati: dah 2 cena neyh?
mulut: mana nk taw kt ang..
hati: pendam ja la wehh..  aku xmaw ilang kwn2 aku..



u deserve better!
much2 better..
insyaAllah.. :)
 
bak kata apai,  
 ''Every cloud has a silver lining''

-----------------------------

p/s: foundation dh abeh! kejap ja.. dh staun rupanya kt PUAKA tersyg ni.. sobs2~ xsdeyh pon.. wekkk! =.='


No comments:

Post a Comment