::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110518

:: sabar wahai hati~! ::



dh lama wehh xdak org carik pasal ngan aku ceni
dh lama sgt2
dh lama aku xbnci seorg manusia bernama 
"POMPUAN GLENYAR"
tp, ni la yg tgah blaku skrg..


dpan ckap len, blakang ckp len..
blakng dya: kutuk2.! hati ang busuk nak mati..

depan dya n kwn2 dya yg brnama LELAKI:
waaaahhh! pijak lalat pon nk mntak simpati!


 

p/s: fydo.. mne kao.. aku bnci pmpuan ni.. :(

2 comments:

  1. wei sabar wei...
    cb ko citer ngn aq...
    relax2
    standard la mulut org
    ala ko jgn la pikir sgt
    suppose kn ko kuat...
    aq trkejut sbnr nye sbb ko slalu kuat jer dlm bab2 nie...
    tp ape2 chillax jer ok
    cb cite...cb citer...

    ReplyDelete
  2. heheh.. saje je feel tlbeyh 2..
    dh ok dh kn.. :)
    aku xnak delete post ni, s
    bg KENANGAN MANIS ape yg dye buat kt aku.. :P

    ReplyDelete