::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110522

alamakatak!



Sigh is an especially audible, 
single exhalation of air out of the mouth that humans use to communicate emotion. It often arises from a negative emotion, such as dismay, dissatisfaction, boredness etc. 
-wikipedia-

or..
Mengeluh : menunjukkan atau melahirkan 
rasa sedih dll kerana kesusahan; merintih
-kamus dewan-

---------------------------------------------

awat yg aku tba2 ckap pasal 2 menda ni?

sebab! 

since last week lg aku ckap nak stadi,
tp buku LANGSUNG TAK SENTUH! 
apa neh?? =.='

adoyai..
dah gena nih..? 
 (gena: ayat pasar org aloq staq bg 'macam mana' )

AHAH!


owh! ya2! baek2!


ya2.. nak pi la ni.. sabaq sat!


menu, copy, paste, saved!!

-------------------------------------

 xkira lah apa cara skali ponn!
aku mesti dptkan pointer 3.5 n above sem ni!
nak keta? mmg la! sapa xmaw..
nak laptop? urmm.. xpenting sgt... tp, kalo dpt, Alhamdulillah~


yokk! stadi!!

ada 6subjek aku amek sem ni.. moh usya~


1st, ma fav~! MATF144 (Calculus)



2nd, ska gak..! :) PHYF144 (physics)



3rd, subjek yg aku stat jatuh cinta 
walopon dulu tym zaman skola almost failed.. 
CHEF124 (Chemistry)



 4th, subjek yg mnarik minat aku sem nih~ 
ENGF103 (speaking in public)




5th, waaaahhhh!!! ceq soookkaaaa! 
MATF101 (Territory Army)



(heh~ gmbaq tadak kna mgena.. =.=')


last but not least.. ISLF101 (Islamic Studies)



---------------------------------------
so, apa tunggu lagi yunk oii?

teguhkan niat, tinggikan usaha, tetapkan hati..
mulakan semua dengan


wish me luck! ^_^
wassalam~


No comments:

Post a Comment