::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110413

misi meng'KURUNG'kan aku!



urghhhhh! 
bale.. bale.. bale.. bale...
isteri saya ada seminar esok ni!
eyh, apa aku mlalut ni???
aha! nak tanya neyh! 
pnah dak, mpa2 nampak aku pkai bju kurung??
sapa pnah, sila angkat tgn macam saye~


isy! apa plak kna mgena ngan gmbaq ni tatao! =.='
haaa... tpu la kalao kta xpnah!
aku slalu kooottt pkai.. tym sem 1 la..
sem 2, pnah pkai 2x..
sem 3, 2x.. 2 pon sbb klas ISLF ngan MUET!
n..n..n..
dsebabkan natang MUET 2 la, aku ntah cena,
bleyh pkai bju kurung kaler ala2 nak babyblue.. 
adoyai..
alangkah "agak" malangnya naseb beta,
incik FYDO yg spatutnya tgah cuti 
(sbb bliau bdak dgree)
bley nampak aku pkai bju 2! 
adeyyyyyy!
hancus2.. gelap dah msa depan..
nak taw apa yg blaku selepas 2??
nah! tgok neyh! 

ni xpa lg.. sat nah..
dan lagi terok!
 ya Rabbbb!
mmg saheh aku xkn pkai dh pasni..
even klas ISLF ponn aku pkai tshirt ja..
=.='
tapi..tapi..tapi..
aku xmarah.. btol la kata2 depa 2.. 
(fydo, che wan, aidha, din, ada & rmai lg..)
kn elok pkai bju kurung..
ayu sket ann?
tapi, NOT 4 ME..
isy! semak laa..
serabot! 
nak jlan ponn pyah.. haisy..
insyaAllah.. 1 hari nnt..
i'll change 2 a better person..
yg lebih keperempuanan..
adeyy.. tgeliat lidah sbot aih!

tapa la..
juz wish me luck k.. 
^_^

3 comments:

  1. hahaha
    motip sgt print screen
    huhuhu
    xpe2 aq akan tgkat kn usaha agar nnt ko gila utk pkai bju kurung ye
    ^__^"v

    ReplyDelete
  2. nice!! pkai bju kurung r lpas nih nupa..haha

    ReplyDelete
  3. fydo: hahahaha...kao doa arr byk2 smpai aku tbukak hati k.. gudlak.. haha.. :P

    kre: chait! mcam ang xsklaih ja ngan aku sem1 dlu.. slalu kot pkai bju kurg..skang ja x.. aku humban dlm loji dh..

    ReplyDelete