::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110410

ding dong!


halo2.. ada orang x???
ceq mai nak nyebok sat..


urghhh!!
saya BOSAN..
jadi, saya maw tulis lagi..


ac2ly, tringin nk tulis belog pjg2 cam org len.. 
tapi.tapi.tapi..
aku mmg xsuka mnaip byk2..
ckap byk 2 mmg xleyh deny r..
hobi.. hehe..
ntah laa.. 
kalo bley, aku xmaw wat belog ni as diary.. 
ludah sana sini..
bukan pa..
nk maki depan2, xbek.. xsmpai ati..
nk wat status, xbley.. xbley..
wooo...
nk 2lis dlam diary?
ya2! nufaa mmg rajen pont.. =.='


dh, kt sini ja la.. TERsengaja ludah sket.. huhu..

ala weyh...
ceni la..
bahasa mudah..
dalam idop ni, xsuma bnda yg kita nak,
kita bleyh dpat..
xsuma yg kita nak,
bley jg SEMPURNA..
xsuma bnda yg kita nak,
bleyh luah ikot sdap mulut wthout pkiaq dlu.. 
contohnya..
-pa org yg "bersalah" 2 akn rasa..
-pa org len yg TERdengaq akn pkiaq
-pa yg kita sniri akn dapat, bila kita wat sekian-sekian 2..

hepi ka kita?
puas ati ka kita?
tenang ka kita?


x kan??
so, just be yrself..
express 'it' yr way..

eyhhhh! 
natang pa aku dok mrapumrepek dri td nie??????

ok.. 2 ja.. SALAM..
adios amigos! :)

No comments:

Post a Comment