::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110810

Ohaiyou~ :)


ohaiyou gozaimasu..
hajimemashite..
watashi wa Nufaa desu..
dozo yoroshiku..
^_^

---------------------------------------------

buang tebiat?
ada la kot sikit..
=.='
sepanjang cuti yg dh mnjangkau 2 bulan ni,
aku byk habiskan msa tgok blek cd2 jpun 
yg pnah aku beli n kumpul since aku fm3..
tringat lg cena fanatiknya aku, one-chan n biha-chan,
stiap mggu/2mggu skali,
p library, study la konon..
(mmg stadi pon!)
pastu, lunch hour, g singgah kdai cd kt CP..
one ngan biha prefer anime..
tp aku prefer drama n series..
korea???
XMINAT lah...
satu2nya cita korea yg aku ada, Full House..
2 pon sbb cita 2 xpnah lekang dri mlut org..
tp, ntah psepa, cita korea lgsung xmnmbat hati jiwa nurani aku.. 
(keh keh keh~)
ada jugak 2,3 movie yg xdak sbtitle.. 
tp, dsebabkan byk sgt tgok cita jpun..
tgok yg xdak sbtitle pon cam dh lali dh.. 
n, aku byk blajaq bhasa jpun from bku ni.. :)

 
ni la antr febret series aku~

 Gokusen
 Hana Yori Dango (F4/Meteor Garden)
 Hana Zakari-No Kimitachi E
 My Boss My Hero
Myu No Anyo Papa Ni Ageru

^_^

---------------------------------------







psssttt..!
posa tahon ni plek laa..
dh la xrsa pon smgt nk raya..
pastu, fest tym dlm idop aku,
>DEMAM
>ULSER kt anak tekak
>MIGRAIN
msa bulan posa yg bru sminggu lbih ni..
pelik bin ajaib la..
xpnah dbuat org..
=.='
skang ni pon tgah ulser lg kt ank tkak ni..
nk ckap pyah..
nk makan lagi laa.. 
:'(
hope, ada hikmah dsbalik suma ni..
insyaAllah..

*SALAM*


2 comments:

  1. me toooooooooo!!!!!!!!!! ske giler citer jepun.. sume yg hg post tu ak da tgk.. XD just yg last skali je blum..huhu teringin lah nk tgk!

    ReplyDelete
  2. ade byk lg..
    ni pon xsmpai 1/10.. muahahaha~
    ang donlod ke ape weh?

    ReplyDelete