::pingpangpetpotpet!!::

cena aku mrepek kt sini, centu la bila aku ckap sorg2.. =.='
so, jgn layan..!!

::kAtaK oNg::

20110222

::.Siri MaskerEt Cinta!.::


~COLOURS by KAORU~

Kpd dya yg kucintai,
sejak berkenalan dgn kao shingga kini,
terdpat byk kata2 yg ingin kulepaskn,
namun..
aku xdpat mncari titik permulaannya.
perasaanku.. 
diharap dpt terus smpai kpdamu.. 
mlalui hmbusan angin ini..

Jiwa kao sering xtntu arah:
kadangkala cerah; lemah lembut...
kadangkala kacau dan sedih
sehingga akhirnya kembali ke segala asalinya.
setiap satu per satu ekspresi kao itu,
sekaligus membuatkan aku semakin jatuh cinta padamu..
[BOIFREN 2 IDENTITI]
  
Kao sering memandang ke langit
seolah2 memikirkan sesuatu..
myebabkan aku jauh ktinggalan di blakang.
aku xpernah walau sekali memahami prasaan kao itu..
[SELAMANYA]

Aku seringkali meneka hati kao utk ketahui,
adakah kao lbih mncintaiku hari ini brbnding smalam?
 [NEED LOVE?]

Pada saat aku melayani persoalan 
bahawa aku xscocok dgnmu,
kao akn hadir berkata bhwa kao sukakn aku...
[WHO IS THE MALE?]

Namun tatkala aku ingin memeluk hatimu,
kao akn mnyimpannya dgn dalam lalu beralihkan diri...
[ISABELLA]

Mengapa kao hadir utk mnyelamatkanku
apabila dtg bahaya 
namun tidak akui semasa aku bertanya?
[DI SEBALIK BAYANG]

Kao tlh mnjadikan dirimu 
sbg satu2nya khendak aku.
apabila kao tiada d sisi, 
apakah mkna diriku ini?
[KAMI YG TERBUANG]

Dgn jatuh cinta pada kao,
aku telah mnjadi seorang pengecut...
dgn jatuh hati pada kao, 
aku telah mnjadi aku...
[LIDD.SI PENGECUT!]

Mengapa setelah kehilangan kao, 
baru aku sedar
bahawa aku sebenarnya sukakan kao?
[MY SUN]

Kao telah membuatkan 
aku sukakan kao secara mnyeluruh,
termasuk jua diriku sendiri...
[PERHATIKAN AKU]

Meskipun sering bertengkar,
namun inilah satu2nya faktor perantaraan kami berdua...
[LOVE! PLEASE DON'T HURT ME]

Manusia lazimnya akan menjalani suatu perkara 
tanpa mgikut harapan sndiri...
namun mgapa aku hnya xmahu mnelan kbenaran ini apabila dblenggu ksedihan?
[YOU GOT A MAIL!!]

Mencintai dan Dicintai;
mungkinkah terkandung kesengsaraan yg sama berat pikulannya?
hanya kao kini yg masih sengsara demi aku yg sudahpun diulit bhagia...
[MENYAYANGI DAN DISAYANGI]

Harap2, kau berada di
salah satu sudut d dunia ini...
menerima perasaan2 aku seadanya d langit...
[TRUE LOVE]

I Love You Forever...
daripada aku yg mncintai kao...
[BILA CUPID BERTEMU MALAIKAT MAUT]

---------------------------------------------

aku bli komik ni dh lma.. rsanya dh sploh kali ulang.. 
smalam aku bca lg.. 
ntah psepa.. suma kata2 2 mcam mlekat kt pala hotak aku ni..
so, trniat plak ati nk 2leh..
walopon xbchenta, xsalah kn bkongsi pndapat?
papahalpon, 
thnX KAORU 4 dis meaningful comic.!
^_^

::.KAORU.::

2 comments:

  1. hye .. mne nk cari buku nieh ek ?? , agak2 ade jual agi x skrg ??

    ReplyDelete
  2. ade2..! musti ade pnye..
    coz i hve lose it once... =.="
    cri kt mph or popular or mne2 book store..
    xpon, order kt gempak la.. :)

    ReplyDelete